If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Е, явно случаят беше от останалите 10%, 'щото нямаше нищо общо с датчика на коляновия вал.
Главен заподозрян се оказа скапаният имобилайзер на скапаната аларма, който успешно беше изваден извън строя. Сега е период на тестване, да се види, дали проблемът няма да се повтори.
Mеждувременно, на връщане спрях да сипя бензин и съвсем сполучливо при затварянето на външната капачка на резервоара успях да я строша.
Може ли тъпите италианци да я направят от фибростъкло?!
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
дане би да е сменяна нещо..? странно ми се вижда фабрично да избухат нещо дето може да е пластмасово от друг материал... все пак ако си прав ще е елементарно да се поправи с кит (тоя на който викат "влакнест")
дане би да е сменяна нещо..? странно ми се вижда фабрично да избухат нещо дето може да е пластмасово от друг материал... все пак ако си прав ще е елементарно да се поправи с кит (тоя на който викат "влакнест")
Не съм чувал за такъв кит, може ли малко повече информация?
Иначе пробвах със секундно лепило и се залепи. Дали ще издържи обаче като я монтирам утре, това вече е друг въпрос.
A капачката не е сменяна - оригиналната си е. От обратната страна си има кода на модела и всички необходими серийни номера и други глупости. И да, от фибростъкло е, същото като предния капак.
хм аз помислих че се е пукнала нещо... при това положение май по-добре да я занесеш на някой който прави спойлери/брони и т.н. да ти я залепи със смола защото счупването е на елемент който е под напрежение а с кита не се лепи, с него се замазват нещата само
Здравейте колеги, за жалост и аз днес имах подобен проблем, върти пък неще да пали и лошото е че колата я оставих паркирана на неприятно място. Лаптопа беше до мен и алфадиага ми дава RPM sensor Open circuit, номера на грешката е P0335. Та въпроса ми е следния, мога ли аз на нясто да си го сменя тоя датчик и къде в Бургас мога да го закупя, че утре имам и пътуване.
ПП: Зачи тоя проблем ми го беше направил и преди ама си запали след 5-10 мин.
Благодаря Ви предварително.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.
Здравейте колеги, за жалост и аз днес имах подобен проблем, върти пък неще да пали и лошото е че колата я оставих паркирана на неприятно място. Лаптопа беше до мен и алфадиага ми дава RPM sensor Open circuit, номера на грешката е P0335. Та въпроса ми е следния, мога ли аз на нясто да си го сменя тоя датчик и къде в Бургас мога да го закупя, че утре имам и пътуване.
ПП: Зачи тоя проблем ми го беше направил и преди ама си запали след 5-10 мин.
Благодаря Ви предварително.
Можеш отгоре. Но няма да виждаш нищо. Само с напипване. Държи се с един шестостенен болт отзад на блока на мотора точно под стартера.
Не съм чувал за такъв кит, може ли малко повече информация?
Иначе пробвах със секундно лепило и се залепи. Дали ще издържи обаче като я монтирам утре, това вече е друг въпрос.
A капачката не е сменяна - оригиналната си е. От обратната страна си има кода на модела и всички необходими серийни номера и други глупости. И да, от фибростъкло е, същото като предния капак.
Вземи си едно комплектче полиестерна смола(шише смола, малко стъкломат, втвърдител, четка, ръкавици - имаше преди такива комплекти), почистваш с шкурка при спуканото, скрояваш си с ножица парчето стъкломат, нещо като бандажираща лентичка от вътре, мажеш със смолата капачката при спуканото, слагаш стъкломата и го пропиваш, гледаш да не оплескаш всичко наоколо и се работи с маска. Същото може да го направиш с епоксидна смола, по-безвредна и по-лесна за работа, само гледаш колко втвърдител се слага и т.н.
п.с. Тъй нареченият "влакнест кит" е съставен от полиестерна смола и власинки стъкломат. Имаше и някакъв сгъстител.
Comment